Цьогоріч компанія Regno вітатиме партнерів та друзів з Міжнародним жіночим днем смачними подарунковими наборами, придбаними у соціальній пекарні «Горіховий дім». Це соціальне підприємство допомагає жінкам у кризових ситуаціях, забезпечує їх роботою та дає можливість соціалізуватися.
«Кожен, хто купує печиво у «Горіховому домі», дає шанс на інше, краще життя жінкам, які опинилися у кризі. 40% від нашого прибутку ми скеровуємо на соціальні проєкти Фонду «Горіховий дім», зокрема на утримання Центру інтегральної опіки для жінок, які опинилися у кризових ситуаціях», – зазначає засновник «Горіхового дому» Юрій Лопатинський.
«Те, що ми закупили подарунки у «Горіховому домі» до цього дискусійного в Україні свята – досить символічно. Цим кроком компанія не лише допомагає пекарні, але й привертає увагу до проблем жінок, які опинилися у кризових ситуаціях. Ініціатива засновників «Горіхового дому» викликає безмежну повагу. Тому закликаємо усіх, за можливості, підтримувати їхню діяльність», – розповідає Роман Городечний, директор, співзасновник Regno.
За його словами, компанія Regno, у межах корпоративної соціальної відповідальності, і надалі сприятиме діяльності та допомагатиме «Горіховому дому».