Днями у Києві завершилась щорічна Міжнародна конференція DistributionMaster-2021, яка цього року пройшла під гаслом «Нова реальність – виклики і рішення». Команда Regno завжди тримає руку на пульсі важливих бізнес-подій.
«Для нашої команди важливо завжди йти в ногу з часом і саме такі заходи дають змогу познайомитись ближче з новими тенденціями та в невимушеній обстановці поспілкуватися з виробниками, імпортерами, дистриб’юторами», – розповіла директор з продажу в каналі дистрибуції Олександра Драч.
Захід вже вдесяте зібрав на одному майданчику провідні дистрибуційні та виробничо-торговельні компанії з усіх областей України та країн ближнього зарубіжжя. Головна мета конференції – відстежити тренди та тенденції розвитку ринку дистрибуції, отримати цінний досвід з кейсів провідних компаній, ідеї і нові практичні інструменти для розвитку бізнесу, а також познайомитись і провести переговори з потенційними замовниками та партнерами. Організатором конференції виступила В2В медіа-група TradeMasterGroup.
За сферами діяльності учасниками були: виробники – 39%, дистриб’ютори – 38%, роздрібні мережі – 8%, транспортні послуги – 8%, суміжні галузі – 6%, ЗМІ – 1%.
За рівнем менеджменту: комерційні директори/директори з продажу – 38%, власники/генеральні директори – 27%, національні та регіональні менеджери по роботі з ключовими клієнтами – 16%, керівники з маркетингу – 8%, директори з розвитку – 6% та %5 – директори з персоналу.