fbpx

Днями команда топменеджменту компанії Regno провела дводенну стратегічну сесію. Мета – розробити стратегію на наступний рік, визначити всі бізнес цілі та оцінити ресурси для реалізації. Тому сесію розділили на 2 дні: перший присвятили внутрішнім процесам, алгоритмам роботи та команді, другий – «зовнішній» роботі з продуктами, маркетингом, обсягом продажу, партнерами.

“Результатом стратегічної сесії став чіткий та зрозумілий план, за якими ми будемо рухатись наступного року. Зміни торкнулися і команди, і продуктового портфелю, і загальних бізнес-процесів. Незмінними залишилися цінності і місія — “перевершуємо очікування кожного”, — розповідає Ольга Артюхова, директор з маркетингу компанії.

Скоро презентуємо дорожню карту стратегії усій великій команді компанії, яка і буде відповідати за її втілення у життя з визначеними якісними й кількісними показниками успіху.