fbpx

Український бренд горілки NEPOBORNA отримав найвищу нагороду — DOUBLE GOLD на дегустаційному конкурсі«Craft Alcohol Through History/Крафт Алкоголь крізь історію» (CROWN ПЕРЕГОНУ — 2023). Організатор — відомий сомельє, експерт з міцного алкоголю Сергій ШЕВИРЬОВ.  

NEPOBORNA — українська горілка, створена у часи боротьби світла і темряви. З’явилася на полицях магазинів наприкінці минулого року та вже встигла завоювати любов не лише на Батьківщині, а й закордоном. Напій виготовляється під контролем компанії REGNO, який вона створила спільно з Ігорем Назаровим, що працював з найвідомішими алкогольними брендами, а зараз презентує світу новий продукт — преміальну горілку. 

«Горілчаний ринок України тепер може похвалитися молодим брендом NEPOBORNA, який перевершує чинні стандарти у своїй країні та проводить експансію на іноземні ринки. На етапі створення ми багато часу та зусиль приділили саме якості горілки. Наш акцент був на питкості та рівні продукту. Завдяки ретельному пошуку та відбору унікальних спиртів, вдалося створити характерну та впізнавану горілку, складові якої перевершують наявні в Україні стандарти. Над розробкою рецептури NEPOBORNA працював Іван Бачурін, президент Асоціації Сомельє України. З 11 варіацій горілки він і ще 50 сомельє та барменів обрали найкращу. Жорсткі вимоги до спирту «Люкс» при виробництві: він має бути втричі кращим за нормативи (за вмістом альдегідів і сивушних масел). Виробляє Уманський ЛГЗ, який переважно працює на експорт, що підтверджує високі вимоги до якості, яка гарантується двома сертифікатами Кашрут», — каже Ігор Назаров, директор з розвитку бренду.

Бренд, який побачив світ наприкінці 2022 року, вже можна купити в Італії. Команда бренду прагне витіснити зі світових ринків російську «водку», замінивши її якісною українською горілкою.

«У підтвердження високої якості ми прагнемо брати участь у міжнародних конкурсах та виставках. Розповідати на весь світ про рівень алкогольного ринку в Україні, на прикладі нашої горілки. Наразі ми вже експортуємо NEPOBORNA в Італію, паралельно ведемо переговори з іншими країнами. Для нашої команди було приємною несподіванкою отримати подвійне золото. Переконаний, що наш бренд гідний представляти Україну на міжнародних ринках», — додає Ігор Назаров.