Основа будь-якого бізнесу – це люди. Саме вони є амбасадорами брендів та компанії в цілому. Сьогодні у головному офісі «Regno», у Львові, відбулась велика зустріч усіх менеджерів нашого відділу продажу. А це – близько 60 людей, завдяки яким наші бестселери і новинки з’являються на полицях супермаркетів та у винних картах ресторанів. Підбити перші підсумки року, проаналізувати помилки та відзначити успіхи – такою була тема зустрічі.
За словами виконавчого директора групи компаній «Regno» Андрія Немировського, попри ситуацію в Україні, команді вдалось зберегти показники, а також запустити на ринок новий продукт. «Від початку повномасштабного вторгнення росії в Україну наша команда поєднала волонтерство та роботу. Для нас, компанії, яка займається імпортом, це був один з найскладніших років. Пишаюся, що наша команда зараз в повному складі. Бо основа нашого успіху – це люди, які горять своєю справою і люблять те, що роблять. У вересні ми знайшли шляхи диверсифікації та змогли наздогнати показники продажів. А ще, ми запускаємо новий амбітний продукт з історією та філософією – український міцний напій, з особливою цінністю. Впевнений, що наші партнери та клієнти високо оцінять його якість. Сьогодні ми презентувати продукт нашій команді, а згодом – публічно оголосимо про нього партнерам та ЗМІ».
Іноземні постачальники відзначають сміливість українських підприємців вести бізнес під час війни. Нам вдалось не лише зберегти показники, а деякі ще й змогли покращити.
«Ми зберегли статус лідера по об’ємах продажів ігристих напоїв серед імпортних брендів і зробили це з великим відривом від конкурентів. Нам вдалось не лише швидко адаптуватись, а й знайти інші категорії в алкоголі, які показують хороші результати по продажах. Динаміка, кожного місяця покращується і це хороший показник, враховуючи поточну ситуацію в нашій країні», – каже директор з продажу «Regno» Тарас Завацкий.
Маркетинг – точка дотику між продуктом та клієнтом. Одна з важливих складових маркетингу у сучасних умовах – вчасність, емпатія та чесність. Тому наостанок поговорили про актуальні тренди у маркетингових кампаніях.
“Криза – це переломний момент для кожного бізнесу і саме той час, коли варто переглянути своє позиціювання на ринку. Криза – це можливість вийти на новий рівень продажів та випередити конкурентів. Українські підприємці зараз мають ще одну важливу місію – вони тримають економічний фронт країни, підтримують ЗСУ та ВПО. Якщо говорити про маркетингові тренди, то без сумніву, один з найголовніших – це соціальна відповідальність та позиція бренду. Війна суттєво змінила правила гри на ринку України. Після 24 лютого, більшість українців почали ставитись більш свідомо до витрачання грошей та підтримувати українських виробників, передаючи частину своїх коштів на потреби армії та допомогу цивільному населенню, що постраждало від агресії росії”, – наголошує директор з маркетингу групи компаній «Regno» Ольга Артюхова.